zondag 26 februari 2012

Stoere jongensdeurhanger

Welkom op mijn blog.
Allereerst bedankt voor de leuke reacties die jullie hebben achtergelaten op mijn vorige creaties.
Daar wordt een mens vrolijk van.
Deze deurhanger heb ik  van de week gemaakt voor uitdaging 103 Elke kaart een feestje.

We hebben ook een zoon is nogal gek is op computerspelletjes, dus is deze deurhanger erg toepasselijk.
De afbeelding is van Mo Manning en ingekleurd met prisma colors. De dies zijn van MFT.
Als achtergrondkleur heb ik zwart met groen gebruikt, nogal echte jongenskleuren.
Het  zwart/witte papier komt van een papierblokje van de voordeelboekenmarkt.

Vandaag ook even op de hobbybeurs van Nellie Snellen geweest, waar het erg druk was.
Moest nog het een en ander hebben, natuurlijk ook weer stansjes gekocht.
De grachtenhuisjes van Marianne designs met bijbehorend papier. Kon de verleiding niet weerstaan.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag toe, en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

José

7 opmerkingen:

  1. Hij is echt te gek gaaf zeg jou deurhanger,en mooie kleuren groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi gedaan,zal zoonlief beslist mooi hebben gevonden.
    leuk dat je meedoet,
    gr Anja EKEF-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie deurhanger. Prachtige kleuren. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a great image and you have colored it up beautifully. Great door hanger, and something for the boys in our lives for a change........very nice.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zou zo bij een van mijn zoons aan de deur kunnen hangen....
    Prachtig gedaan!
    Ik heb op de beurs in Hardenberg ook naar de grachtenhuisjes staan kijken, maar heb toch gekozen voor de auto stansjes. Ik ben benieuwd naar jouw kaartjes met de grachtenhuisjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave deurhanger in superstoere kleurtjes!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een hele stoere deurhanger in hele stoere kleuren.
    Heel erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen