zaterdag 29 september 2012

Eindelijk weer even tijd.

Bedankt Corrie voor je vorige berichtje.
Eindelijk weer even tijd gehad om een kaartje te maken.
Het was wel moeilijk om weer te beginnen, heb een poging gedaan om iets in te kleuren maar daar had ik de rust nog niet voor gevonden. Deze is het geworden.
Een kaartje voor mijn dochter, ze is deze week verhuisd naar haar eigen flatje, dus daar hoort een kaartje bij.
Het designpapier is van MME Indie "Citron",de letters zijn van MFT, ook de fishtail flags is van MFT.
Iedereen een fijn zonnig (hier wel) weekend en tot de volgende keer.

José

4 opmerkingen:

  1. Deze kaart krijgt vast een ere plaatsje in haar nieuwe huisje! Erg mooi gemaakt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk José om weer iets van je te horen en zelfs te zien,ik ben nogal een tobberd moet je weten,als ik een poosje niets meer hoor van diegene die ik volg maak ik mij zorgen,sorry,maar je bent er weer José toppie met een prachtig verhuiskaartje ik hoop je weer meer te zien hoor wijfie,ik ben blij dat je er weer bent
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk geworden, José, mooie kleuren heb je weer gebruikt! ik zie al dat je je nieuwe Die-namics hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen