zondag 21 oktober 2012

SAM


Dit kaartje heb ik gemaakt voor de kleinzoon van mijn collega.
Sam is 7 jaar en krijgt volgende week een open hartoperatie. Hij is helemaal gek van alles wat met brandweer te maken heeft. Daarom deze leuke afbeelding van Dustin Pike gekozen.
De binnenkant van het kaartje heb ik ook aangekleedt, en een tag gemaakt zodat oma er nog iets op kan schrijven.
Het papier is van "A boy's life" van "Echo park paper", de letters van MFT en het envellopje waar de tag inzit is van Memory box.
Zo dat was het weer voor vandaag, een hele fijne zondag gewenst.
Ik ga lekker in de tuin rommelen.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

José

1 opmerking:

  1. Ach jeetje José,,,,,ben je 7 jaar en dan al en hartoperatie in het vooruitzicht, dat is me ook wat.
    Maar ik denk dat Sam met deze prachtige kaart zich snel beter zal voelen,wat is dit prachtig gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen