zondag 10 februari 2013

Valentijn.........

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige creaties.
Altijd leuk om te lezen.
De onderstaande kaart heb ik gemaakt voor de volgende challenges:

Sr@p-Cards Challenge

Cas on Sunday

Ik heb de volgende materialen gebruikt;
witte/rode  cardstock, stempels  van My Favorite Things, mallen van de boekenvoordeel.
Vanmiddag naar de carnavalsptocht kijken in Limburg bij mijn zus en schoonzus.
Als zuiderling kun je er niet om heen, maar carnaval zegt me niet zoveel meer als vroeger.

Nog even wat andere creaties posten en dan kunnen we gaan.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

José





5 opmerkingen:

  1. Echt een super leuke kaart, mooie kleuren! Gezellig dat je meedoet aan CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What an adorable card! :) I love your punched out heart flowers! So clever! Thanks for playing along with us at CAS on Sunday! Hope you will join us again next time and good luck! Smiles and Hugs - *Vicki* ~ DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeempie die is leuk!!! Gaaf gedaan hoor.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge harten op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What an awesome CAS design! I love how the stitching is broken up on that bright pop of color. Thanks so much for joining us at CAS on Sunday :)

    BeantwoordenVerwijderen