woensdag 25 september 2013

Liftchallenge # 50

Goedenavond allemaal.
Gaat bij jullie de tijd ook zo snel? Ik heb het idee dat ik tijd te kort kom.
Of dat komt omdat je ouder wordt? Ik weet het niet.
Maar ondanks dat toch de tijd gevonden om nog een kaart voor de liftcallenge te maken.
Het is zo'n leuke lift en ook leuk om te doen.
Ik heb mijn kaartje in de herfstkleuren gehouden. De mooiste tijd van het jaar als je mij vraagt.
Zulke mooie natuur tinten. Dit is 'm dan geworden.
Het papier dat ik gebruikt heb, komt uit een paperpad van Memory Keepers.
Heb ik al bijna 2 jaar in huis maar nog nooit gebruikt.
Dus dit was een mooie gelegenheid.
Verder heb ik nog Die-Namics gebruikt, dies van Clearly Besotted en tekststempel van Nellie Snellen.
Liftchallenge # 50


Dit was het weer voor nu en tot een volgend keer.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

José

5 opmerkingen:

  1. Prachtig in deze herfsttinten en wat heb je de kaart leuk op de foto gezet. bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad prachtig papier Jose. Toch zonde om dat 2 jaar te laten liggen. De kaart vind ik erg mooi geworden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en inderdaad echt herfstig, ik houd wel ook wel van... als de zon ook schijnt! Fijn dat je weer met ons meelift!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi geworden, José, succes met de challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sfeer straalt je kaart uit. Mooi gedaan! Fijn dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen