zondag 29 januari 2012

Druk, druk, druk.

Deze kaartjes/ enveloppen heb ik gemaakt voor de komende verjaardagen, van mijn nichtjes en schoonzus.
De meiden hebben een leeftijd bereikt waarop ze niet meer weten wat ze moeten vragen.
Dus wordt het geld.
Dit is wel een leuke manier om er toch nog iets persoonlijks van te maken.



De kleuren zijn gekozen omdat het hun favorieten kleuren zijn Dit is wel een leuke manier om er toch nog iets persoonlijks van te maken
En de envelopjes kunnen ze mooi bewaren.
De middelste kaart is voor mijn schoonzus.

Het papier wat ik gebruikt heb waren restjes, zonde om ze weg te gooien.

Ik  zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat.

José

3 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie geld envelopjes!
    Het papier van de bovenste vind ik erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie creaties, José! prachtig papier heb je gebruikt!
    groetjes,
    Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. José,
    ik heb al teveel gezien, maar erg erg mooi zijn ze weer!!

    BeantwoordenVerwijderen