zondag 15 januari 2012

Mijn eerste creaties

Hier zijn dan mijn eerste creaties.
De stempels zijn in gekleurd met Derwent potloden.
De plaatjes zijn het meest van internet gehaald, het zijn Freebies.
Andere heb ik weer gekregen van een kennis, het zijn Digi stempels.
De doosjes komen ook van internet, even goed zoeken, het staat er vol van.
Het papier heb ik hier en daar verzamelt.















Sommige kaarten hebben nog geen tekst, maar dat doe ik dan als ik weet voor welke gelegenheid de kaart is, of voor wie.

Bedankt voor je bezoek en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

2 opmerkingen:

  1. oh, José, wat zijn ze prachtig, stuk voor stuk, allemaal zo mooi afgewerkt!

    welkom in blogland, wat een leuke verrassing! heel veel plezier, de eerste volger heb je al! ik zet je blog op mijn bloglijst!

    groetjes,
    Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via elke kaart een feestje op je blog gekomen, en wat maak jij mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen