zondag 10 mei 2015

Cards and Scrapuitdaging 235

Na lange tijd van afwezigheid nu weer een kaartje van mij.
Bij vorige bericht schreef ik al dat het lichamelijke niet allemaal van het leien dakje ging.
Maar dit is hoop ik weer wat opgeklaard en ga ik proberen weer wat meer te posten.
De uitdaging van CaS sprak me aan en dacht dit moet gewoon te doen zijn.
Dit is 'm geworden
Heb verschillende stempels gebruikt, zoals stampin up en claearly besotted.
De kaart laat ik meedoen met de Cards and Scrap Challengeblog
Tot ziens en tot een volgend keer.

José

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje!! Mooie sterren!!

    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sterren-kaart!
    Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen