zondag 17 mei 2015

Even iets anders.

Vandaag even een heel andere blogpost.
Deze keer een memoblokhouder gemaakt.
Op de blog van Bij margriet creatief stond een leuk wedstrijdje.
Gebruik het de omslag van de Sale a Bration catalogus van Stampin up van januari tot maart, en maak daar een creatie mee.
Ik heb dus gekozen voor een memoblokhouder.
Deze vond ik op internet en leek me leuk om een keer te maken.
Dit is 'm geworden.

Aan papier heb ik alleen SU producten gebruikt zoals de omslag van de catalogus en cardstock van SU.
Verder heb ik nog een pons van SU gebruikt, MFT, Martha Stewart.
Tot een volgend keer.

José











3 opmerkingen:

  1. Wat super leuk gedaan. En mooie kleuren. Ben heel benieuwd waar op internet je dit patroontje gevonden hebt. Ik voel namelijk een vaderdagcadeautje aankomen......
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan, zou ik wel eens willen maken ;-) Ik kom zeker vaker kijken, heel veel mooie dingen hier!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen